27 augusti 2014

Dagens outfit / Skolfoto outfit

Kofta - Kappahl // T-shirt - Gina tricot // Halsband - Efva Attling // Klocka - Dubai // Ringar - H&M // Byxor - DrDenim // Armband - Thomas Sabo

Alltid när det är något extra i skolan, som t.ex skolfoto, så gillar jag att ha en enkel outfit. Skulle aldrig orka gå omkring med en vardagsklänning och vara rädd hela dagen för att den ska åka upp. På skolfoto så tycker jag att man helst ska klä sig så enkelt som möjligt. Då orkar man se på fotot några år framåt. Förra året hade jag rosa byxor. Ja, det var modernt då men nu är det ju inte alls lika modernt. I år valde jag därför en outfit som hade neutrala färger. Detta är ju förstås ingen stor sak att bry sig i men jag gissar det finns många av er ännu som inte har haft skolfoto och som inte har den blekaste aningen om vad ni ska lägga på er. Så ett litet tips till er - välj basicfärger!

3 kommentarer:

  1. Jag har nominerat dig att du ska göra Ice Bucket Challenge! Se på min blogg: Andreaanden.blogspot.fi ♥ Älskar din blogg!!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Nemen tusen tack fina du! :D

      Radera