15 augusti 2014

Friday night with the girls

Ikväll har jag haft besök av Anna, Janina, Jecka, Manda, Elin och Bella. Superkul har vi haft det! En fredagskväll med massa skratt. Vilket kanske syns på bilden? Oseriösa som vanligt, hehe. Vi har suttit och ätit tre olika chipssorter (är väldigt trött på chips nu kan jag säga...), haft roliga diskussioner, kollat videor som blev inspelade för måååånga år tillbaks och sen så blev det en skräckfilm. Vi såg the Ring. Fast jag har sett den två gånger förut så tycker jag den blir bara hemskare och hemskare för varenda gång haha. Anna var helt klart räddast, hon satt ju nästan och sket ner sig. Hahah ;P
 
Nu vill jag gå och sova... efter en intensiv vecka ska det bli skönt med sovmorgon. Man uppskattar ledigheten såå mycket mer nu när skolan börjat. Egentligen så borde jag hålla koll på mina småsyskon eftersom mamma och pappa är borta men jag vet verkligen inte hur jag ska orka sitta uppe tills de kommer hem... Lovar att det blir som förra gången att jag ligger och sover och Filip sitter uppe och kollar TV, haha. Jaja. God natt alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar