8 augusti 2014

Möte med vänligan

Mötet med vänligan var faktiskt riktigt kul. Så roligt att se alla igen! Dock saknades några stycken, fast er ser vi ju på tisdag i alla fall! Kändes lite konstigt att vara tillbaka i skolan måste jag säga... och att det är så där tyst i korridorerna är man ju inte vad vid. Men tycker det var bra att komma hit några dagar före, man fick liksom en mjuk start. Fast hur roligt det ändå ska bli att träffa alla klasskompisar så fasar jag inför proven, förhören, muntliga framföranden osv... USCHDÅ! Hursomhelst. Är inte våra huppari hur coola som helst!? Min är röd med vit text. Ni kommer nog få bilder på tisdag hur jag bär hupparin. Kanske inte så intressant outfit men jag slipper iallafall mitt vanliga klädproblem. Hehe... Men fyy så varmt det kommer blir! Har de inte lovat 25 grader? Bli inte rädda sen alla sjuor när ni ser mig som en dränkt katt. ;-) Nej men roligt ska det bli! Är riktigt taggad!
 
Nu ska jag äta en väldigt sen lunch och sedan ska jag dra iväg till stan. Vi ska färga Annas hår!!! Hoppas bara inte det blir grönt...

2 kommentarer:

  1. Skulle vara riktigt roligt om du gjorde en lista över vilka bloggar du brukat läsa. Ser att du gjort det för men kanske lite uppdatering inte skulle skada? :)

    SvaraRadera
  2. Om du hinner eller har lust, skulle du kunna göra ett inlägg där du visar hur du sminkar dig vardagligen? :-)

    SvaraRadera