26 augusti 2014

Nytt i sminklådan

Foundation - Clinique // Rondeller - Prisma // Ögonskuggor - Maybelline // Mascara 1 - Lumene // Mascara 2 - Clinique // Conceler - Lumene
 
Imorgon är det dags för skolfoto! Därför blev det en hel dag på stan med mammsen för att köpa alla nödvändigheter som behövs för att man ska se något så nära fin ut imorgon, heh. Precis ALLT mitt smink var slut så det behövdes inhandlas nytt. Allt från Foundation till parfym. Ovan ser ni sminkprodukterna som fick följa med mig hem. Ögonskuggorna ska jag inte ha imorgon men de var på femtio procent så jag kunde ju inte låta bli att köpa dem. Det är alltid bra att ha i lager lite mera crazyiga färger. Just nu har jag bara skuggor som går i bruna och svarta toner. Undrar hur jag ska sminka mig imorgon... Blir troligtvis något naturligt.

6 kommentarer:

  1. Lumene finland;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA xD Nej nu fick jag riktigt flashbacks till våra Let's Dance - kvällar... Haha ;P

      Radera
  2. Är inte den där från lumene en concealer ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej har jag skrivit highlight istället för conceler? Så går det när man tänker på en sak och skriver en annan ;)

      Radera
  3. Carro, fotone doftar int xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hede tänkt jag å på tå jag hadd publicera inlägget och läst igenom he ett varv. Hahah, piiinsaaamt xD

      Radera