27 augusti 2014

Onsdagkväll / Spotlight

Ikväll blev det ju som sagt en kväll i stan. Janina, Nilla, Hanna & Janina hängde med. Vi gick runt i butikerna och kollade och kände på alla kläder. Jag sa åt mig själv att inte köpa något ikväll, meeen som vanligt så hittar jag ju något. Det blev en beige blazer och ett par beigea örhängen denna gång. Tyckts ha en dille på beige och grått just nu. Superfina färger alltså! Vi såg också på då Jaro-spelarna hade modeshow och visade upp Codes kläder. Riktigt intressant måste jag säga, haha. Det var väldigt ruggit och kallt så man ville inte stå många minuter där ute och frysa, så vi gick och satte oss på Café. Regnigt och kallt där ute och själv sitter man inne och äter bulla. Jaa, det finns inget bättre!

Alltså jag är verkligen sååå trött så jag vet inte hur jag ska orka göra läxorna ännu. Vet inte äns varför jag har sparat dem till såhär sent. Tror bloggen var viktigare just då, hehe... Och så måste jag tvätta bort sminket. Näää jag tror vi säger god natt nu. Såååå, GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar