20 augusti 2014

Röra-på-sig-onsdag

Alltså är det ingen annan än jag som tycker att det känns som måndag idag? Skrev ju till och med måndag i rubriken. Tyckte det lät väldigt konstigt så jag var tvungen att fråga pappa om det är måndag idag. Haha... Hur som haver. Hej på er! Mår ni bra? Jag mår väl helt ok. Idag stod det trendgymnastik på schemat och åjj så roligt det var! Längtar redan till nästa onsdag! Verkligen en av höjdpunkterna på veckan. Idag hade vi showdance, den dans jag annars dansar. Tycker det är lite tråkigt då koreografin är lite för lätt, men vi ska hoppas hon lagar lite svårare till nästa gång. Om du vill träna upp din koordination, eller vad tusen det nu heter, så är dans något du ska testa. Det finns såå mycket man måste tänka på på en och samma gång.
 
Jag har inte bara dansat idag utan jag har även varit ut på en promenad med Jennifer. Hurtiga Carro! Heh. Vi gick till fammos och faffas. Enkom för att äta godsaker haha. Det brukar ju vara så att när man får tandställning blir tänderna jätte ömma och man kan typ inte äta något skarpt - vilket då leder till att i helg kan jag inte äta något gott, så passade på att gotta mig idag istället. Kändes skönt att gå hem efter alla bullor jag tryckt i mig. Hehe...
 
Nu ska jag faktiskt ut igen! Jag och pappa ska bege oss ut i skogen för att söka kantareller. Hatar egentligen att vistas ute i naturen men nu har jag ändå inget annat för mig så varför inte liksom?
Helt normalt att stå och posa på vägen när man är ut på länkki...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar