13 augusti 2014

Snake shoes

Idag har jag på mig mina snake-ballerina! Igår hade jag en topp med ormmönster så idag blev jag kallad till ormkvinnan, haha. Är inte helt överförtjust i mönstret men någon detalj/plagg kan jag ha hur bra som helst. Dessa skor fyndade jag vid Seppälä för något år sedan. Så ja, ett till garderobfynd. Hittade dom igår i förrådet bland alla vinterskor (vet inte äns varför jag var och rotade bland vinterskorna) och hade heeelt glömt bort dem. Känns väldigt surt när jag inte hunnit ha dem i sommar... jaja, får väl använda dom nu istället! Måste ännu tillägga att min favorit skomodell är ballerina. De är sååå bekväma och inte så dyra heller. Perfekt till shorts, byxor, klänningar, jumpsuits m.m... Jaa dom passar till allt! Hatar när hösten kommer emot så man måste börja använda boots och kängor.
 
Någon av mina läsare som också är ett "ballerina-freak"?

2 kommentarer:

  1. Här är ett "ballerina-freak"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nemen så bra, då är vi två! ;)

      Radera