21 augusti 2014

The perfect autumnjacket

Har hittat den perfekta höstjackan! ÄNTLIGEN säger jag bara! Varje höst söker jag som en galning efter den perfekta jackan, men hittar aldrig något som faller mig i smaken. Eftersom jag är så kort och liten vid axlarna så kan jag inte ha jackor från damsidan, vilket är väldigt väldigt tråkigt när man ser alla jackor som finns på H&Ms damsida just nu... Därför måste jag leta jackor på barnsidan. Och hur lätt är nu det att hitta en jacka som faller mig i smaken på barnsidan? Jamen precis - omöjligt! Men ikväll fanns denna skönhet uppe på deras webshop. Alltså perfekt! Den är ju ingen vinterjacka men funkar perfekt nu i höst. Oh, love it! Mamma ska till grannstaden imorgon så då ska hon hålla utkik efter denna. Hoppas den finns i butik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar