26 augusti 2014

Tisdagkväll

Ikväll har jag bakat kanelbullar! De blev superduper goda så jag ska definitivt lägga upp receptet här på bloggen idag eller imorgon. Ni måste bara testa dom!! Då jag var mitt uppe i bakandet så ringde Sara och frågade om jag ville komma ut på en promenix, så en kvart senare var hon här vid vårt och jag var ombytt till slappa "ut-och-gå-kläder". Det blev inte många kilometer men det är ju alltid skönt med lite frisk luft. Roligt Sara att du ringde och frågade, annars skulle jag har suttit här hemma och tryckt i mig en massa bullar. Haha!

Nu blir det duschen. Sen ska jag välja ut kläder inför imorgon och därefter blir det Idolmys  ...oooooch kanske en och annan bulle att äta. Hehe...
Neeej, inte alls en superarrangerad bloggbild. Och vi ser ju inte heller sådär jättetaggade ut. #fakesmile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar