30 augusti 2014

Today's facelook

Såhär ser dagens sminkning ut! Inget speciellt direkt. Tanken var att jag skulle göra en blåaktig sotning, lite sådär crazy nu när det ändå är veneziansk, meeen tror ni jag kom ihåg att ta med det till villan? Nej såklart inte. Så fick ta det som fanns här, alltså en brun/rosa ögonskugga. Blev väldigt naturligt och fint. Hade inte något läppglans heller så tog det ändå som fanns här - mitt läppomada! Nåjåå det är ju bra åt mina läppar i alla fall. Oavsett årstid har jag otroligt torra läppar så mitt älskade läppomada hänger med mig överallt haha. Om jag inte minns helt fel så hade jag en gång typ sju stycken som låg i olika väskor. Sen har jag tappat bort en efter en så nu har jag bara en kvar. Dock brukar Anna hitta en och annan tub under deras soffa i vardagsrummet. Haha fattar inte hur de hamnat där?!?
 
Får väldigt ofta frågor om vad jag använder för ögonbrynspenna/skugga. Det är H&Ms ögonbrynsskugga som jag använder. Alltså verkligen den bästa jag provat! Det är tre olika nyanser, svart, brunt och ljust brunt. Det som är bra med dessa är att man kan blanda dom så man får rätt färg. Själv använder jag alla färger. Direktlänk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar