3 augusti 2014

Träningsoutfit

Topp - Länk // Sportbh - Länk

När vi kom till villan ikväll stack jag och pappa ut på länkki. Jag ville prova mina nya träningskläder, och de var väldigt bekväma! Toppen var jätte sval då den har små "hål" i sig så den är perfekt för när man ska ut och springa. Dock är ju dessa träningsshorts inte riktigt min stil... Men här vid villan tager vad man haver så det fick bli dessa. Tror toppen skulle vara MYCKET snyggare med ett par shorts eller tights. Jaja. Det var bekvämt och det är ju huvudsaken! Är också väldigt stolt över mig själv för att jag orkade mycket, mycket längre än vad jag brukar!

9 kommentarer:

  1. Grattis för att du orkade längre :) +suuuupersnygg eum...vad ska man säga...spring outfit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! :D jag brukar vanligtvis ge upp när det blir alldeles för jobbig men jag har kommit fram till att man ska inte sluta då för det blir nog lättare efter en stund :)

      Radera
  2. Svar
    1. Hehe taack! :D (kände mig dock inte så snygg på denna bild när jag var helt svettig xD)

      Radera
  3. när kommer inlägget om rengöringsprodukter?

    SvaraRadera
  4. Grym outfit! Älskar färgen på toppen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket fina du! :D jaaa, visst är den fin och sommarfräsch!?

      Radera
  5. tränar du med smink? :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej oftast inte. Men nu hade jag inte haft tiden att tvätta bort det före jag for iväg - vilket var väldigt otur. Man får så väldans mycket finnar av att man har smink när man tränar och svettas... :/

      Radera