31 augusti 2014

VENEZIANSK 2014

Behöver jag förklara hur rolig gårkvällen var? Njää, tror inte det! Bilderna får tala tycker jag. Tjejerna kom hit runt fyra-tiden, sen grillade vi gott kött och lagade goda klyftpotatisar till. Middagen blev faktiskt riktigt lyckad för att vara gjord av oss, hehe. Efter maten var alla i matkoma så vi satt bara och diskuterade en massa. Kan säga vi väntade väääldigt länge på mörkret, men då det äntligen kom blev det hur mysigt som helst. Lite väl kallt men annars var det supermysigt. Vi hade tänt en massa färgglada facklor och ljus, satt under filtarna och beundrade grannarnas fina fyrverkeri. Sen blev vi, eller ska vi kanske säga JAG blev extremt hyper, så det spårade ur ganska mycket där på kvällskvisten. Victoria hade lagt på radion och mittiallt hör jag att de spelas Somebody to love med Justin Bieber, jag vet inte alls vad som flög i mig men det ända jag kan säga är att jag gillar ju att dansa så... Haha om ni bara skulle kunna se alla videor som blev inspelade igår. Åjj herregud är allt jag har att säga... Jag hoppas de är raderade före jag gifter mig. Haha. Alla sov över här, sju personer i en liten stuga. Jaa-a det var väldigt trångt kan jag säga!

Imorse vaknade vi runt elva, åt morgonmål och sen åkte Manda, Jecka & Bella hem. Anna, Janina och Victoria lämnade kvar här, alla var dock jättetrötta så ingen orkade vara riktigt social, haha. Vi har inte gjort så mycket idag. Mest chillat. Annas bror kom just efter dom så nu sitter jag här i min ensamhet. Tack bästa vänner för en rolig veneziansk! ♥

1 kommentar: