3 augusti 2014

Yesterday/ Janina's lakehouse

Hej på er! Behövde igår en liten paus från bloggandet, fast kameran hänger ju med överallt - som vanligt! Här ovan ser ni bilder från gårkvällen. Hann med väldans mycket igår, allt från att ha grillfest med grannarna till att vara ut på länkki, och mot kvällen begav vi oss till Janinas villa. De har villan på en ö så det var båtväg dit. Måste bara säga åt er som har båtväg till villan; shit vad roligt det är! Tänk att få åka båt varenda gång man ska någonstans. Sjukt kul! Förutom alla gånger då det är dåligt väder förstås... Fast igår var det ju som tur bra väder och spegellugnt så vi var ut och körde en bit. Andra Janina (jaaa jag vet, det är ganska förvirrande med två Janinor, till och med Anna och jag tycker det haha) har villan alldeles nära så vi körde dit för att kolla hur deras villa ser ut. Den var jättemysig kan jag säga! Jag hade en jätterolig kväll och hade gärna stannat natten precis som de andra, men vi kan ta det en annan gång. Kommer gärna fler gånger till din villa Janina! (Och nu menar jag den Janina som har blont hår, haha).

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag har haft men tog bort det för ett bra tag sen. Så svaret är nog nej :)

      Radera
  2. Vi har båtväg till villan och jag håller absolut med! :) det är också svalkande och man får massor med frisk luft och när man guppar på vågorna...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså det är sjukt kul! Jag skulle också vilja ha båtväg till villan nu ;) dock har det ju sina nackdelar också... Men som du säger, det är såå skönt! :)

      Radera
  3. Svar
    1. TACK så mycket fina du! Kram! :)

      Radera