11 september 2014

11.9.2014

Tja allihopaaaa! Taggad för att det är fredag imorgon? ^^ Ohjaaa!

Haha hej på er! Sitter för tillfället i soffan och är helt slut! Kom just innanför dörren, har nämligen varit i stan hela kvällen. Anna och jag var ute på ett litet uppdrag, ett uppdrag gällande kläder. Har seriöst gått och klämt på varenda plagg i varje butik så nu är jag faktiskt lite trött på kläder. Trodde ALDRIG det skulle hända! Haha. Fick i alla fall hem tightsen jag talade om för ungefär en vecka sedan plus en mörkblå väska. Jaa alltså min kärlek till väskor, den går bara inte att beskriva. Har snart inge mer plats för flera väskor. Tråkigt nog! Tror faktiskt jag ska ha en bloppis imorgon. Vad säger ni om det?

NU är det dags för läxor!
Carro på Jakobstads gator! Körde på simple klädsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar