16 september 2014

16.9.2014

Hej på er! Ingen vidare uppdatering igår, jag vet. Kan säga att jag hade faktiskt ingen aning om att det var sådär tungt att jobba i butik. Så när jag kom hem igår däckade jag på soffan. Samma sak var det också idag. Alltså jag har så sjuka fötter så det är hemskt! Känns som att jag har sprungit ett maratonlopp. Typ... Fast roligt är det! Jag får göra allt dom gör, vilket känns kul. Var beredd på att jag skulle vara tvungen och spendera dagarna i lagret. Men nej, så blev det inte! Kom och hälsa på mig vettja! Skulle vara roligt om ni kikade in. Dock är jag inte där imorgon men på torsdag är jag där igen.

Janina är på prao vid Kappahl så vi går och lunchar tillsammans. Praoeleverna får nämligen gratis mat vid Campus Allegros restaurang Divino. Maten är väl helt ok. På lunchen så hann vi knäppa av dagens outfit sådär snabbt. Lunchrasterna är bara trettio minuter så vi får alltid super bråttom och hinner knappt äta upp vår mat, men idag var det ingen panik. Ni ser outfiten här under. Och jo förresten, Janina har börjat blogga igen! HÄR kommer ni till hennes blogg.
Kimono - Kappahl // Klänning - H&M // Skor - H&M // Väska - Lindex // Halsband - Seppälä // Ringar - H&M

6 kommentarer:

  1. Hoppas du ändå trivs ;) Hade faktiskt hoppats att jag kanske skulle jobba fredag och få jobba med dig men nepp :) Ledig helg! Hade bra :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa men det gör jag nog! FAST jag har några blåsor på fötterna ;) jamen så synd att inte du är där denhär veckan, skulle har varit roligt att träffa dig :) och dsm till dig! Kram!

      Radera
  2. Vad använder du för kamera och objektiv? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en Canon EOS 600D med ett 50 mm objektiv som har bländare 1.8 - älskar det! Det tar så himla bra bilder! :D

      Radera
  3. Vilka fina bilder du har här på bloggen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket snälla du! :D

      Radera