18 september 2014

18.9.2014

Hej alla fina! Har inte sådär jättemycket tid för att skriva en lång uppsats eftersom att jag, Anna & Fanny ska på middag till O'learys och jag ska ställa mig klart. Fanny fick till födelsedagspresent av oss en middag på en restaurang. Tycker den presenten var väldigt smart eftersom vi inte träffas lika mycket som förut, då är ju en middag perfekt där vi kan prata om allt mellan himmel och jord.

Hade förresten en riktigt bra dag på Wautsi! Jag fick plocka om i butiken, sen lagade vi ett blogginlägg på Wautsis blogg och så sprang jag också lite ärenden. Åh det är så roligt att vara på prao! Kommer ju bli skittråkigt att åka tillbaka till skolan nästa vecka... Personalen på Wautsi är ju jättetrevlig så det gör ju det bara ännu roligare. :-)

Nu är Anna i helt panik och inte kan bestämma sig vad hon ska lägga på sig så känner jag skulle behövas som smakråd hehe. Ha en bra torsdagskväll!
Hann till och med fota mig framför spegeln idag. xD

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad tycker du om knee socks och att matcha dem med t.ex kjol? Hiss/diss? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig!

      Tror det var förra vintern jag var helt galen i knästrumpor och hade dom med långa stickade tröjor, klänningar och kjolar. Plus strumpbyxor förstås. Vilket resulterade i att jag har tröttnat på dem nu. MEN jag tycker det är jättesnyggt på andra fast själv kommer jag nog inte gå med knästrumpor i vinter. Men vill ännu säga att om du tycker det är supersnyggt ska du ha det! Klä dig i såna plagg som du känner dig bekväm och snygg i :D

      Radera