20 september 2014

20.9.2014

Hej alla! Kom hem för ungefär en timme sedan. Har varit hela lördagsmorgonen på Wautsi och "jobbat". Det är faktiskt JÄTTE sorligt att det var sista dagen där idag. Jag har haft så roligt och hela gänget som jobbar där är helt otroligt snälla så det kommer blir tråkigt att åka till skolan på måndag... :-( Kan säga att jag har lärt mig MASSA saker under bara en vecka. Allt från hur det går till i kassan till kundbetjäning. Idag fick jag stå i kassan och det var sjukt roligt! Lite skakis var jag i början men sen när jag fattade systemet gick allt hur bra som helst. Ända sedan jag var liten så har ju drömmen varit att få betjäna folk, speciellt att stå i kassan. Har det till och med på video när jag står i lekstugan vid villan och säljer mat och räknar pengarna noga, haha. Jag har även sparat H&M kataloger från 2006 (kan säga att de ligger i en låda under sängen ännu haha) som jag för några år sedan satt och kollade i och ba "jaaa du vill beställa den här gråa kappan, den kostar 49,95€, jaaa kanske lite för dyr ändå? Eller hur?" Haha. Så en dröm gick ju som i uppfyllelse om man säger så. TACK Wautsi för att jag fick komma dit på prao!

Efter denna roliga vecka så är det ju inte konstigt att jag är helt slut! Direkt när jag kom hem däckade jag på soffan och slumrade till en stund. Och klart så ska någon knäppgök här i huset ta en bild av mig. Kan man liksom inte få sova ifred?!?! Haha jaja. Nu är jag iallafall piggare och ska gå ut i det fina vädret. Ha en bra fortsättning på lördagen!
En trött sovande Carro. Alltså ser jag verkligen ut såhär när jag sover?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar