22 september 2014

22.9.2014

Måndag! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Skratta för att det är endast tre dagar tills vi åker till Turkiet, eller gråta för att jag har så himla mycket att göra innan vi åker. Har en hel hop med läxor som ska göras. Ett prov dessutom. Nåjaa det är bara att sätta igång med allt, får ju ändå slappa i en vecka sen. Längtar.

Nu just sitter jag och syster och gör läxor. På bilden nedanför ser hon väldigt lugn ut, MEN skenet bedrar. Hon sitter och läser skoluppgifterna på skånska och brittisk engelska och prata med sig själv mellan varven. Alltså jag dööör, det låter så roligt! Då hon skulle läsa på engelska orden läste hon de svenska orden på skånska och engelska på riktig ordentlig brittisk engelska. Jaa ibland är det faktiskt jätteroligt men nu har hon suttit här i snart en timme så hon börjar gå mig på nerverna... Nej nu måste jag fortsätta göra läxorna. Hörs!
Såhär koncentrerade är vi (eller JAG är, inte Fia) när vi gör läxorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar