23 september 2014

23.9.2014

Hejsan hejsan! Tisdag idag. Bara två dagar kvar till Turkiet! Känns underbart med tanke på vädret. Alltså det var IS (!!) på vägen imorse och temperaturen var kring noll. Det är bara att inse att det börjar bli vinter. Tråkigt nog men sant. Undrar bara hur jag ska göra med mopon i vinter... Köra eller inte köra? Tror nog inte att jag vågar köra då det är halt. Och med tanke på att jag var omkull med den i somras så känner jag att det inte lockar sådär värst mycket att köra omkull igen. Hur är det med er, kör ni också på vintern?

Nej nu ska jag inte sitta framför datorn och slöa mera, har en hel del läxor kvar att göra. Plus packning. Plus dans. HUR ska jag hinna med allt?!? Men innan det blir det dags för det så ska jag äta middag. Mamma har lagat min favorit - räkor och laxröra med avokado och sallad. MUMS! Verkligen det godaste som finns. Testa själva!

3 kommentarer:

  1. Hur har du fått inläggsrubriken i mitten? Skulle gärna vilja veta! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa om jag skulle minnas skulle jag berätta... och tyvärr kommer jag inte alls ihåg hur jag gjorde :( minns bara att man hade en kod elr något... Tråkigt att jag inte kunde vara till hjälp :/

      Radera
  2. Why viewers still use to read news papers when in this technological world everything is presented on web?


    my webpage - home design ideas ()

    SvaraRadera