2 september 2014

2.9.2014

Hej på er alla fina!

Vad har ni gjort denna tisdag? Själv for jag direkt efter skolan till Annas för att knäppa av dagens outfit (Anna är bäst på att fota outfitbilder, hon vet exakt hur jag vill ha det!), men också för att träffa deras söta valp Märta. Annas hunddröm har äntligen gått i uppfyllelse! Haha. Alltså världens sötaste valp!! Blir själv lite sugen på att skaffa hund, även fast jag inte är en hund-människa. Har dock ingen aning om vilken ras hon är. Frågade flera gånger men minns inte. Mitt minne alltså... Kunde det månne vara en blandning mellan en Bichon Frisé och en King Charles spaniel? Nää nu ska jag inte gå och ljuga, men jag vet i alla fall att hon är en blandras.

Nu har jag en hel del läxor att ta tag i och sen ska jag bara ta det lugnt framför Idol. Ha en skön tisdagskväll!
Alltså hur söööt?!? ♥

14 kommentarer:

  1. Cuttar du dej?! De ser ut så på bilden.. ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men herregud nejj det gör jag då verkligen inte!! Skulle aldrig göra det heller!

      Radera
    2. Ojj va braa!! Kram ♡

      Radera
  2. vad sött med hundvalp :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen man blir ju riktigt sugen på att skaffa egen! Tror det skulle vara bra med en så jag skulle komma mig ut på promenad några gånger om dagen. Heh. ;)

      Radera
  3. Svar
    1. Jamen visst är hon! ♡

      Radera
  4. Svar
    1. Jaaa hon är så söööt!!

      Radera
  5. var int e en cavalier king charles spaniel? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bra vara! Som sagt, minns int riktit ;)

      Radera
  6. Ååh men hjälp vad gullig!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa men visst är hon?! Jag vill också ha en!! ;)

      Radera