3 september 2014

3 outfits

Mina tre senaste outfits. Man märker att jag allt mer börjar klä mig i dystra färger, såsom svart, grått och beige. Fast tycker det är lite roligt då vi har fyra olika årstider. Till vintern är det helt och hållet tillåtet att klä sig i mörka färger (nu säger jag dock inte att det är förbjudet att gå med svarta outfits på sommarn, utan det är bara mina egna åsikter), och sen till sommarn så går man med ljusa och färgglada kläder. Tänk om man skulle bo i södern året om, jaa då skulle man vara tvungen gå med klänningar hela tiden. Inga lager på lager outfits. Lite tråkigt måste det ändå vara...

Min favorit är helt klart 3:an! Jag gillar outfits där det är så lite svart som möjligt men ändå ser ganska höstig ut. Fast fluff-jackan gillar jag också... och mina crazyiga pants med den coola svarta toppen... Blev lite svårt att bestämma sig, haha. Vilken gillar du, och varför är det din favorit?

10 kommentarer:

  1. 2an för den ser så himla mysig ut men endå väldigt "fashion" eller hur man nu skall säga hahaha ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså den jackan kommer ni nog få se mycket av i höst, det lovar jag! Nästa gång ska jag bära den med inte bara basic-kläder. :)

      Radera
  2. Tycker nog bäst om 2:an! :) fluff-jackan ser så mysig ut, och basplaggen passar perfekt med den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså jag kan nog meddela att den ÄR väldigt mysig också! Finns som sagt på Kappahl, om du är intresserad. ;)

      Radera
  3. Riktig fin blogg med sköna bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket fina du! Blir så glad! :D

      Radera
  4. 2:an är den finaste enligt mig. Jag gillar alla dina stiler, men i det här fallet utklassade 2:an både 1:an och 3:an! ♥ {Det är bara mina åsikter}

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså jackan älskar jag så jag förstår dig till 100% ;)

      Radera
  5. Ååh alla är verkligen jätte fina! Kan inte bestämma mig för någon favorit, superfina allihop!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj nemen tusen tack finaste du! Blir så oerhört glad över dina fina ord. TACK! ♡

      Radera