5 september 2014

5.9.2014

Härliga fredag! Alltså ni vet känslan sista timmen på fredagar, klockan börjar närma sig tre och läraren säger att vi får sluta för idag och att det är dags för HELG! Verkligen så himla skön känsla. Känns som att en sten faller från sina axlar och man får slappna av.

Och VAD ska man göra ikväll då? Jag har två val just nu. Ett, fara på hjälpledarskolning eller två, fara till mäccen med brudarna. Haha två heeelt olika saker men vet inte alls vad jag ska välja. Är inte helt hundra på att gå hjälpledarskolningen, dock är det ju alltid bra med lite pluspoäng - vilket man får för den här skolningen. Tyckte det var sjukt kul på rippi-lägret och skulle kunna tänka mig att vara hjälpledare där. Men frågan är bara, ska jag ta på mig mera saker eller ska jag bara chilla i höst? Båda sakerna känns som fina val så nu ligger jag lite i valet och kvalet. Någon av er som kan hjälpa mig? Kanske ni har gått skolningen och vill dela med er några för- och nackdelar? Skulle vara snällt av er om ni kunde dela med er av något.

Nåjaa, vi får se hur det blir... Nu - TACOS!!!
Bjuder på en rolig mobilbild som togs i skolan idag. Haha when you see it... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar