9 september 2014

9.9.2014

Hello, hello! Eller kanske prosit, prosit skulle passa bättre? Det är ju typ det ända orden *prosit* jag får ur mig. Kan ju tala om för er på samma gång att lektionerna är helt och hållet hemska när man är förkyld. Man sitter som där och snörvlar och hostar, fräscht värre liksom. Tur då att jag inte är den ända som är förkyld.

Är det någon annan som klär sig riktigt slappt när då man är sjuk? För så är det i alla fall för mig. Jag går helst omkring med mjukisbyxor och en vanlig t-shirt. Oturligt nog har jag inte alls många coola slappa byxor. Borde skaffa mig fler... Idag lånade jag dock Fias rosiga byxor! Alltså hur söta? Och det bästa - de är sååå sköna! De blev köpta i somras så finns nog tyvärr inte kvar i butik. Dock har jag sett att de fått in ett par liknande som jag personligen tycker är snäppet snyggare. Funderar nästan på om jag skulle ta och slå till och haffa mig ett par nästa gång jag är i stan...?
T-shirt - Kappahl // Byxor - Kappahl // Väska - Michael Kors (fake) // Ringar - H&M // Klocka - 2hand

4 kommentarer:

  1. Jag såg dig idag i skolan och tänkte faktiskt fråga var du hade köpt de snygga byxorna!

    Ja, det är nog förkylningsrider just nu:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jahaa :D bra att du fick svaret här då ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket! :D finns som sagt ett par liknande på Kappahl ;)

      Radera