6 september 2014

Dagens

Kofta - Kappahl // Kjol - H&M // Väska - Kappahl// Klocka - Dubai // Armband - H&M
 
Gjorde mig lite lördags-fin! Vanligtvis brukar jag inte orka fixa mig på lördagar eftersom man brukar oftast vara hemma och inte göra någonting. Men idag var jag en sväng till stan så piffade upp mig lite grann. Mitt hår ser förresten otroligt tunt ut idag... Vet inte alls hur det kommer sig. Måste vara för att jag aldrig hann göra någonting åt det imorse. Så gott folk, detta är mitt hår då det är helt naturligt. Inte så fint med andra ord. Varken rakt eller lockigt. Jaja. Man kan inte vara på topp varenda dag!

3 kommentarer:

  1. Gillar inte du lösa och chilligare kläder alls? Du verkar vara så insatt i mode :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lösa och chilla kläder är ju det bästa som finns! Även jag går flera dagar i veckan med chilla kläder, men då fotar jag ju inte till bloggen förstås :)

      Radera
  2. Skulle inte du kunna göra det då? :)

    SvaraRadera