5 september 2014

INSTA LATELY

Ni hittar mig på instagram under namnet @carolinahannamaria
 
Mina senaste IG-pics. Vissa kanske tycker att jag postar väldigt ofta bilder på instagram men till mitt försvar så har jag bara att säga att det är ju så sjukt roligt att redigera bilder! Det är bland det roligaste som finns! Jag slår vad om att ni har, precis som jag, problem med att välja bland alla dessa filters. Men det finns ju så himla mycket fina filter att välja på! Fast jag kan nog säga att det inte finns någon som har mer beslutsångest än Rebecka. Hon tar några selfies, redigerar dom, lägger på olika filter på en och samma bild, och sedan skickar hon typ femton olika bilder på sig själv och fråga vilken som är bäst. Hahah hur knäpp får man egentligen vara?! Någon annan som vågar erkänna att ni är lika som henne? För mig räcker det bra med två olika bilder att välja emellan. Hehe...


4 kommentarer:

  1. Jag är som Rebecka, olyckligt vis...

    SvaraRadera
  2. Men Carro ;( du sitter själv där me tio olika filter o ba vilken ska ja taaa så du ska int säg nåå ;( frågar ju bara din åsikt om vissa foton men om du tycker ja e så knäpp så slutar ja me de ;(
    H. Sur Rebecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha sorry sorry xD

      Radera