22 september 2014

Klippt mig?

Phonepic from yesterday.
 
Jag fick flera frågor idag om jag har klippt mig, varav allihopa fick tillbaka som svar "ÖÖÖÖHHH NEJJJ, ser det ut som det eller?". Så nu frågar jag också av er. Ser det verkligen ut som om jag har klippt mig? Frågade också av min mor men hon tyckte inte det. Märkligt alltså... Mitt hår kan ju inte bli kortare av sig själv bara sådär? Sen insåg jag för ungefär en timme sedan att när jag tvättade håret sist använde jag balsam, som jag annars inte brukar göra. Och som ni kan se på bilden så är håret mycket plattare och det känns framförallt lenare. Dock trivs jag inte så bra i riktigt platt hår så vet inte om det blir balsam några fler gånger... Fast lite skönt är det ändå med ett snyggt och slätt
hår!

2 kommentarer:

  1. your eyes :) så fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åjj nemen tack så mycket! :D

      Radera