7 september 2014

Mångkamps FM

Hej! Tidigare ikväll var vi och kollade på när Fanny var med i mångkamps FM här i stan. Hon är så himla duktig! Fattar inte hur hon kan hoppa så högt i höjd, eller hur snabbt hon kan springa. Tror hon får börja träna upp mig, min kondis är ju seriöst ett skämt! Måste på samma gång säga att jag har inte alltid varit en sån latmask som jag är nu, utan det är bara i år jag varit så. Tänkte jag måste klargöra detta så ni inte tror att jag alltid har varit en soffpotatis, hehe.

Sitter just nu vid Annas och väntar på Fanny & Viktor. Ska snart plocka fram bullarna och tårtan vi ska äta. Fanny fyller imorgon så vi firar lite på förhand. Vi hade köpt en Pringles som vi hade tänkt bjuda på men vad tror ni hände med den? Haha japp, vi blev alltför snåla! Nej herregud nu måste vi seriöst börja skärpa oss med det här gottandet. Träning på schemat imorgon, vem är med mig?!?
Fyra dåliga mobilbilder från dagen. Ångrar att jag inte hade med systemkameran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar