3 september 2014

Shopping, café-besök & fotboll

Gokväll folket, hoppas ni haft en bra onsdag! Denna onsdagskväll har jag strosat i butikerna med Sara och Fia. Alltså Lindex höstnyheter... jag vill ju ha ALLT!! Hittade ett perfekta tights som det bara skrek Carro om så de ska jag ta och köpa nästa gång jag åker till stan. Tråkigt nog hade jag glömt börsen hemma... Sara och Fia hade dock med sig pengar så de shoppade lite smått. Det blev även ett café-besök. Lite måste man ju ändå få unna sig inne i veckan! Och så kan vi ju strunta i att jag ätit tre bullar idag. Eller hur?

Och nu undrar ni då hur ordet fotboll hamnade i rubriken. Jo, efter vi hade suttit och tryckt i oss alla godsaker vid Fredrikas så gick vi för att kolla på då våra lillebröder spelade fotismatch. Jätteduktiga var dom måste jag säga. Bra jobbat pojkar! Insåg en sak när jag stod bredvid planen. Fotboll är ändå ganska roligt att kolla på! Jaa så länge det går bra då, hehe. Hur är det med er, gillar ni fotboll? Kanske ni till och med spelar i ett lag?

Nu är det dags för Idol-tittande med familjen. MYYYYS!!
Körde på enkelt idag! Mina älskade vita DrDenim är en klar favorit i garderoben just nu.

5 kommentarer:

  1. Alltså kan du ge lite tips om "lämpliga kläder" inför temadagen på torsdag-fredag? Du vet...? Något särskilt vi ska ha med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää alltså lämpliga kläder är det nog som gäller! De har ju lovat bra väder iaf imorgon så då behöver man inte så mycket kläder. Men fredag så är det ju lite svalare så då gäller det att ha ordentliga kläder eftersom ni kommer vara ute stort sätt hela dagen. :) Och finklädd ska man inte vara! Det kommer vara lite samarbetsövningar så gärna bara ett par joggingbyxor, jeans passar också bra. :) Sen är det inte så mycket mera ni behöver ha med... Ett glatt humör förstås! (haha lät som en lågstadielärare!)

      Radera
    2. Bra då :) tackar!

      Radera
  2. Har din lillasysten någon blogg?..Jättesnygg outfit föresten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr har hon inte det. Har tjatat flera gånger eftersom det skulle vara roligt att läsa en blogg som är skriven av någon jag känner. Men vem vet, kanske hon börjar inom kort. :) Och tack så mycket! Roligt att höra! :)

      Radera