13 september 2014

Skolfoto 2014

Alltså i år blev jag riktigt överraskad då jag skulle gå och kolla på kuvaverkko.fi. Bilden blev ju ändå helt okej! Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Som ni ser (eller det är kanske lite svårt eftersom bilden är så suddig, bättre bilder kommer sen då vi får dem hem) smilade jag med tänderna, så nu ser det ut som att jag har två gråa hål på mina framtänder. Men förutom det är jag faktiskt nöjd. Inget hår som står upp någonstans, inget ögonbryn som hänger neråt osv. Roligt att man någon gång får bli nöjd med ett skolfoto!

Är ni nöjda med årets skolfoto?

4 kommentarer:

  1. Jag har inte fått bilderna än (för visst ska man få en kod så att man kan logga in på deras hemsida?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa... och jo, man ska få ett mail med en kod :)

      Radera
  2. Alltså jag slipper inte och kolla bilderna. Så kan du berätta lite hur man gör skulle betyda jätte mycket ?! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fick ett mail där själva koden står så man ska slippa in på sitt konto. Det var lite krångel för oss också men sen fixade vi det på något konstigt sätt. Hoppas du slipper och kolla dem! :))

      Radera