24 september 2014

Snart klar!

Nu har jag alla kläder packade. Känns skönt. Bara allt smink och alla accessoarer kvar då... Men det tar jag först imorgon! Flyget far ju inte förens tio på kvällen så jag har ju hela dagen på mig. Denna gång blev det mest blåa kläder och ljusrosa kläder. Somrigt och bra! Den här gången kommer jag faktiskt inte att fota några outfits till bloggen. Skulle vara jätteroligt att fota i den fina miljön, men det skulle också vara skönt att ta lite ledigt från bloggen. Problemet med mig är att jag tänker jämt och ständigt på fotografering så lite avkoppling från bloggen skulle väl inte skada? Nåjaa, får se hur det blir med det. Hoppas bara ni inte förväntar er massa outfits sen när jag kommer hem. :-)

Min mage kurrar helt otroligt mycket just nu så ska gå och laga kvällsmat. Måste också läsa på finska provet jag har imorgon. Aaahh första provet jag skriver det här läsåret! Känns lite nervöst, faktiskt. Kanske det beror på att resenerverna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar