20 september 2014

Strawberries & Champange

Alltså dessa body-mists... Finns bara ett ord för att beskriva dom - UNDERBARA!! Vi hade som födelsedagspresent åt Fanny en body-mist och en body lotion från VS och båda doftade helt underbart. Anna och jag hade en vecka tidigare hittat en finsk (!!) sida på nätet där de säljer alla möjliga VS produkter. Fatta om vi blev helt till oss när vi hittade den sidan! Vi beställde också en body-mist åt oss själva då vi nu ändå hade hittat en guldgruva (jaaa sådan var känslan faktiskt, som att vi skulle har hittat guld). Jag ville egentligen ha Sheer love men av någon konstig anledning så beställde vi den åt Fanny istället. Jag borde ju ha tagit den till mig själv istället. Hehe... Så det blev Strawberries & Champange istället. Men ångrar att jag tog den, jaaa det gör jag då verkligen inte! Den doftar helt fantastiskt! Tycker det är svårt att hitta en parfym/body-mist som doftar länge så var beredd på att den här också skulle vara en sådan en. Men nej, där hade jag fel! Man doftar gott jättelänge vilket är ett stort plus!

HÄÄÄR kommer ni till hemsidan där vi hittade alla VS-produkter! Kan meddela att en del body-mists kostar nu endast 8,95€. ^^

2 kommentarer:

  1. Hur många VS produkter har du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså många, jaa det har jag verkligen inte! Själv har jag endast två body-mists men sen har ju mamma en hel del också :)

      Radera