9 september 2014

Tips på höstjackor


1 , 5 , 6 , 7 , 10 , 11 , 15 - H&M  //  4 , 8 , 9 , 12 , 13 , 14 , 16 - Nelly  //  3 - Kappahl
 
Alltså att hitta en höstjacka är inte det lättaste, det vet jag. Varenda år är det samma problem, HUR och VAR ska man få tag på en snygg höstjacka. I år har jag faktiskt hittat den jag vill gå med i höst men jag gissar att det finns flera där ute som inte har hittat någon passlig ännu. Därför har jag nu plockat ut lite favoriter från olika webshopar. Bra va?! I höst tycker jag att man ska satsa på en beige, brun eller grå jacka. Superhöstiga färger, fast med rätt outfit så kan du även använda jackan i vår. Smart, eller hur? Min favorit är helt klart 11:an! Sååå fiiiin!! Den passar hur bra som helst till hösten fast det liknar mer en vårjacka. Som sagt, med rätta kläder och accessoarer kan det bli helt rätt! Även leopardjackorna hänger med i höst. Det gillar vi! Hittar du någon favorit bland dessa underbara jackor?

6 kommentarer:

  1. Hej! Totalt orelaterad fråga men, vad tänker du göra efter nian?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! :)

      Jag HATAR den här frågan, haha. Nej men valet är nog ganska så enkelt, och har nog alltid varit det. Pedersöre gymnasium blir det! (Om jag inte ändrar mig då förstås... ;) )

      Radera
  2. Hej! Vilket redigeringsprogram andvänder du? för jag brukar andvända picasa 3 och mina bilder blir inte alls bra :) hoppas att du skulle kunna dela med dig av något redigeringsprogram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig!

      Jag använder Corel PaintShop Pro. Superbra program måste jag säga! Dock har jag inte lärt mig alla funktioner ännu, så därför brukar jag endast redigera bilderna med att lägga till kontraster och laga dom ljusare eller mörkare. Inte så mycket annat. Sen brukar jag lägga något snyggt filter på bilderna. Det kan du hitta på Befunky.com. Finns många olika filter att välja mellan. Man ser verkligen hur bilden ändrar och blir mera "intressant". Men redigering är lika som att fota bra bilder - övning ger färdighet! :)

      Radera
  3. Har samma problem själv! Nummer 7, 5 och 10 enligt mig iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst är det svårt det här med höstjackor!? Man vill ju liksom hitta den perfekta. :) Jaa jag gillar också sjuan väldigt mycket!

      Radera