13 september 2014

Two hairstyles

... och såhär blev deras frisyrer! Om jag får säga det själv så tycker jag uppsättningen blev riktigt lyckad! Eller vad säger ni? Janinas hår lockade jag och sen virade jag det till ena sidan. Tycker det blev väldigt fint det också och passade henne som handen i handsken. Riktigt roligt var det att starta en lördagsmorgon med att låta kreativiteten flöda. Skulle kunna fortsätta med att fixa hår och makeuper i flera timmar ännu! Någon som ska på fest och behöver en stylist? Hääär finns en ledig!!! Haha... Drömmen vore ju att starta eget företag just inom mode- och skönhetsbranschen. Får se när den drömmen kommer slå in...

16 kommentarer:

  1. Nej herregud va fint! Applåd!

    SvaraRadera
  2. Sjuukt bra lagat!! 😄😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket snälla du! :D

      Radera
  3. Ååh wow, sjukt dukti edu!!! :D kan du sätta bilder på sminkningen å? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen tusen tack! Blir så glad! :D jamen visst kan jag det! Kommer upp imorgon elr på måndag :))

      Radera
  4. Ojj va fint de blev! Nu vet ja vem ja ska ringa för min bröllopsfrisyr! Verkligen super!😍👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa men slå en signal när det blir dags, kommer mer än gärna! ;P och tack så jättemycket! :D

      Radera
  5. Ååå, de är så fina! Talang har du:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen tack ska du ha Linnea! Blir så glad! :D

      Radera
  6. Hej, älskar din blogg :) kan du göra ett inlägg där du berättar vilka nätbutiker, typ Nelly o.s.v du brukar handla från?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! Åh så roligt att höra! Riktigt roligt att veta att det man gör uppskattas av folk :D Jamen visst kan jag det! Påminn mig om jag skulle råka glömma det! :)

      Radera
  7. Hej! Jag undrade: var redigerar du dina bilder, alltså vilket program använder du när du lägger till text, lagar collage o.s.v. Jätte fin blogg, och super fina frisyrer! :D :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! :)

      Jag redigerar mina bilder i Corel PaintShop Pro. Väldigt bra program måste jag säga! Fast där redigerar jag färgerna och sånt, resten gör jag i picmonkey.com såsom collage och sånt. Det finns inte så mycket att utgå ifrån utan man måste nästan experimentera och knåpa ihop något för att få så man vill ha det. Men det är bara roligt tycker jag! Jaa bara man har tiden till det så... :)

      Och tack så jättemycket snälla du! :D

      Radera
  8. Du borde bli frisör! Verkligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nemen tycker du det? :) Roligt skulle det vara i något år eller så, men sen vet jag inte om jag skulle kunna jobba med det hela livet... :)

      Radera