11 oktober 2014

11.10.2014

Alltså bästa lördag. Jag älskar lördagar! Fast det är väl kanske inte så konstigt, alla gillar väl lördagar? För det första har man sov morgon. För det andra är lördag en sån dag då man får lata sig hur mycket man vill. Och för det tredje, det finns inga läxor att ta stress över. Denna lördag har gått i lathetens tecken. Åt en sen frukost, kollade film, chillade framför datorn och sedan blev det plötsligt dags för lunch. Efter lunchen åkte jag och syrran till fammos och faffas eftersom vi skulle ut på en powerwalk med Zlatis. Dock kom vi oss inte så långt, det började nämligen regna. Vädret har varit helt piss och grått idag och jaa det är mysigt i vanliga fall, men när det börjar regna när man är ute och motionerar känns det ju lite surt. Nåjaa, en bit kom vi oss i alla fall.

Kom just hem från affären. Inhandlade alla ingredienser som behövs till att göra tacos och lite annat gott. Ikväll blir det nämligen tacokväll med några vänner. Några av dem har jag inte sett på hundra år (jaa det känns som det i alla fall) så det ska bli riktigt roligt! Vad ska ni göra ikväll?
Ser ut som om jag inte alls har kontroll över Zlatan, haha. Har på mig nya Adidas dräkten vi köpte i Turkiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar