14 oktober 2014

14.10.2014

Hej allesammans! Hur mår ni? Har ni haft en bra dag? För min del har det varit en vanlig skoldag följt av ett stadsbesök. Helt ok dag med andra ord. Har fått värsta förkylningen (igen...börjar bli trött på mitt dåliga immunförsvar) så kraxade mig igenom alla lektionerna idag. Pinsamt värre när jag på handarbete fick värsta allergiskareaktionen och jag började hosta som en tok och det bara rann tårar ur ögonen. Har inte den blekaste aning om vad det kan bero på. Kanske det är damm? Det skulle inte förvåna mig eftersom jag var mitt upp i att klippa ut plast från en väldigt dammig plastrulle.

Nog talat om förkylningar/allergiskareaktioner! Nu måste jag börja med min hälsa-uppsats som ska vara klar tills imorgon. Fattar inte varför jag lämnar allt till sista minuten, det är ju så jobbigt när man känner pressen att det MÅSTE bli klart ikväll. Men det är väl då jag arbetar bäst, under stress och press. Ganska sjukt egentligen... Hoppas hoppas hoppas att jag hinner få färdigt den!

Kramis till er!
Två bilder som togs i skolan idag. Jag har så härliga och fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar