17 oktober 2014

17.10.2014

Tjenixen, hoppas ni haft ett skönt höstlov hittills! Själv har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Skönt det också. Igår var jag med bästisarna i stan och hade det trevligt. Man har alltid så roligt när man är med er!

Just nu väntar jag på att det när som helst ska ringa på dörren. Rebecka är äntligen häääär!!! Ska bli så roligt att träffa henne! Sist jag såg henne var på sommarlovet så vi har mycket att ta igen. Hon är här ända till söndag så nog ska vi hinna. Kvällens planer är att åka till Kokkola på shopping. Dock åker jag med som smakråd åt Beckis, har shoppat alltför mycket på senaste tiden... Senare ikväll blir det skräckis med fammo och faffa. Härliga fredag!
 Mitt röda läppstift piggar upp min annars så svarta och tråkiga outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar