18 oktober 2014

18.10.2014

Trevlig lördag!

Imorse blev det tidig väckning, vi skulle nämligen föra en hel del kläder till loppis. Både mommo och Rebecka hängde med som hjälp så det gick snabbt och enkelt. Vi säljer både barn- och vuxenkläder så om ni har vägarna förbi Loppishallen i stan så kan ni ta en vända via vårt bord, hehe. Vi har bordsnummer 112 om någon undrar. Gick en runda och spanade efter några bra fynd men hittade tyvärr inget roligt denna gång. Går ni ofta på loppis?

Nu blir det fika och sen ska vi slinga och klippa Rebeckas hår. Roligt när någon låter mig röra deras hår. Frågade nämligen Anna och Fanny om jag fick klippa deras hår men nej, det fick jag inte. Tydligen är jag tvungen att ha en utbildning före jag får röra deras hår. Snälla vänner jag har... Inte kan jag väl vara så dålig? ;P
Som ni ser säljer vi väldigt många vinterjackor och en hel del läderjackor. Åk dit och ta en titt vettja!

1 kommentar:

  1. Ja! Loppis är jätte roligt tycker jag! Hittar oftast nånting som får följa med mig hem ;)

    SvaraRadera