23 oktober 2014

23.10.2014

Hej alla läsare, och trevlig torsdag!

Skoldagen har varit ganska normal. Jaa förutom att vi åkte till stan och bowlade på gymppan. Alltså bowla är ju verkligen såå roligt och jag skulle kunna hålla på i evigheter! Fick TVÅ strikes och vann faktiskt andra omgången (Manda JAG vann, INTE du!). Känner mig väldigt stolt! Hehe... Är det någon annan än jag som inte gillar bowlingskorna? Jag måste säga att jag tycker de är väldigt ofräscha. Jag har haft bacillskräck så länge jag kan minns, ibland mera och ibland mindre. Men på den senaste tiden har börjat acceptera att vissa saker är ofräscha och jag måste bara gilla läget. Det låter väldigt fjollig men ett tag var det ett slags problem för mig. Jag ville inte gå på restauranger eftersom det fanns en chans att jag var tvungen att sätta mig ner på en stol som kanske hade några små fläckar på sig. Nu har det ju förstås blivit bättre, jag kan till och med köpa kläder på loppis! Och detta var då bara en "liten" parentes som jag ville tillägga. Glömde jag att nämna att jag hade storlek 33 i bowlingskorna?

Ikväll ska jag motionera! Tror det blir en promenad till fammos och faffas. Var ett tag sedan jag såg dem sist. Skönt också när man är så gott som läxfri.
Blev en chilloutfit idag med tights och Adidas tröja + mina Nike air max. Jag och Kenza hade tydligen tänkt i samma banor imorse. Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar