30 oktober 2014

30.10.2014

Hej alla bloggläsare, och trevlig torsdag!

Just nu sitter jag och chillar i soffan medans jag kollar massa klipp från Natten i spökhuset som sändes igår live från Aftonbladet. Var det någon av er som kollade? För er som inte kollade så kan jag berätta kort vad det gick ut på. Anna Book, Samir Badran och Kissie hade tagit flyget till Jämtland för att spendera natten i ett spökhus. Det sägs vara det mest hemsökta huset i Sverige, och där skulle de tre kändisarna vara i TOLV TIMMAR. Eftersom jag läser Kissies blogg, slaviskt följer Samir (jaaa vadå, alla gör ju det!) och haft Anna Book som en favorit ända sedan jag var liten då hon medverkade i Mello, så var detta något jag verkligen inte kunde missa! Jag började kolla klockan åtta då de gick in i huset och fortsatte att titta tills min ögon inte orkade mer och jag somnade, och då var klockan ändå halv ett. Under den tiden skedde en hel del läskigt, men med tre roliga personer i rutan var det ju riktig underhållande. Hann också kolla den sista timmen imorse och då var Samir helt förstörd. Stackarn fick ju värsta paniken mitt i natten. Detta var ett så sjuuuukt roligt program! Och att det livesändes var ju riktigt häftigt. Eftersom jag missade sex timmar av livesändningen så söker jag febrilt efter hela programmet. Hoppas man kan se det! Men så länge jag nöjer mig med alla intressanta klipp (här kommer ni till alla klipp) från natten + en hel del smaskigt. Mamma har köpt hem goda donitzar, mums. Passar perfekt till min lilla "kolla-på-massa-klipp-kväll".
Min myshörna just nu, med filten, massa kuddar och muffins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar