3 oktober 2014

3.10.2014

HEMMA! Eller vi kom hem igårkväll (natt kan man väl nästan säga? Fatta hur slut jag var på alla lektioner idag) och då stupade jag i säng meddetsamma, vilket kanske inte är så konstigt efter en dag på resande fot. Och då är frågan känns det bra eller dåligt att komma hem till svinkalla Finland? Svar DÅLIGT!!! Jag vill tillbaka, helst genast! Har haft en superbra resa med trevligt sällskap så skulle gärna ha stannat en vecka till. Eller två. Har faktiskt inte så jättemycket bilder från resan eftersom jag inte orkade fokusera på fotografering när jag för en gång skulle var utan dator och hade semester från bloggen. Men lite bilder har jag allt! Så ska berättar lite mera om resan då.

Och så kanske ni undra om jag har blivit brun (eller så inte haha). Svar JA, jag har blivit extremt brun! Jag brukar ALDRIG bli såhär brun. Det kanske inte syns sådär superbra på bilderna, eller? Det är så roligt att stå bredvid sina bleka kompisar, hehe. ;P Det brukar alltid vara andra vägen så nu ger jag lite tillbaks. Blev lite ljusare kläder idag, som ni ser, så jag skulle se lite brunare ut. Haha jaaa jag är väldigt töntig men det är ju så himla roligt att ha lite färg på kroppen! Synd bara att det kommer försvinna inom några dagar...
Kofta - Vero moda // Topp - JC // Byxor - DrDenim // Ballerina - H&M // Väska - Michael Kors (fake) // Klocka - Marc by Jacobs (fake)

13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh tack så mycket! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Tack och DESAMMA, Jannike! :D

      Radera
  3. Oj vilken superfin kofta!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, Pia! Faktiskt är den jättegammal, mammas dessutom! Men roligt är det när man kan göra garderobfynd nu som då. :))

      Radera
  4. Kolla in mitt videoinlägg där jag rankar de bloggar jag följer på bloglovin, bl.a. DU är med. Kolla vilken plats du ligger på enligt mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollade in den igår! Riktigt rolig idé måste jag säga :) Och superroligt att du hade med mig på listan. Tack! :D

      Radera
  5. åh hjälp vad brun du blivit!! (inte alls avundsjuk) :D Hoppas att ni hade en bra resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa men det konstigaste är ju att jag ALDRIG brukar bli såhär pass brun! Men jag antar att det är väl då man ligger och steker från morgon till kväll och är i poolen typ hela dagen så klart man får färg. :) Den här brännan skulle dock kunna hållas lite längre tycker jag... ;) Och jo tack, vi hade det så bra såå!

      Radera
  6. Jättefin outfit! Och riktigt snygga bilder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Roligt att du gillar dem! :D

      Radera
  7. hejsan vilket program använder du när du redigerar dina foton? :)

    SvaraRadera