7 oktober 2014

7.10.2014

Tjena bloggen! Läget? Själv är jag faktiskt lite stressad. Att stressa är aldrig bra men tyvärr är stress något jag upplever lite väl ofta. Ska på dans klockan halv sex och sen måste jag rusa hem för att öva på samhällsprov. Vet inte ens varför jag öppnade datorn för att göra ett inlägg, har ju inte direkt tid för det...

Hur som haver. Jag kom just hem från Fammos och faffas. Var dit med Jennifer på lite fika. Sa i söndags att på måndag (alltså igår) ska jag börja ett hälsosamt liv och inte vräka i mig massa onyttigheter som jag gjort ända sen vi kom från Turkiet. Men hur gick det med det? Jaa helt åt skogen. Men fammos bullar går ju bara inte att motstå, de är verkligen såå goda! Fammo och faffa har just nu Zlatan hos dem som de ska ta hand om nån vecka framöver. Kusinerna är på resa så under tiden får hunden hänga med oss här i byn. Nu ser du Sebastian, vi tar nog väl hand om honom! Hehe. Tycker det är roligt när fammo och faffa har Zlatan hos sig nu som då, gillar att vara ut och gå med hundar!

2 kommentarer:

  1. hur skriver man sin födelsedatum på hm sida när man beställer något?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att vara ärlig har jag ingen aning. Det är alltid på mamma H&M-konto vi beställer så tyvärr vet jag inte... :(

      Radera