9 oktober 2014

Kvällstur med bilen

Myskläderna på! Värsta som finns är att sitta i bilen med tajta jeans.

Godkväll! Kom precis ut ur duschen och ska alldeles strax gå och sova. Det har varit en lång dag... Hela kvällen har jag suttit vid matbordet och övat på fysik prov. Tur att jag inte vill bli läkare, kemist eller något annat inom det området. Kan absolut ingenting! Det är så himla svårt!! Så efter några timmar av provläsning tyckte jag det var dags att hitta på något kul.

Som jag kanske har nämnt förut gillar jag att åka bil när det är mörkt, så tyckte det kunde vara roligt att fara ut på en kvällsrutt med myskläderna på och matsäck med i bilen. Detta blir andra kvällen i rad vi är ut och kör på kvällen men det har jag absolut ingenting emot. Jag älskar att åka bli, det är ett sätt för mig att få koppla bort alla tankar på läxor och prov. Jaa det vill säga allt som har med skolan att göra. Dessutom är det väldigt mysigt också! Tycker att ni ska någon gång tvinga med er din mamma eller pappa, eller varför inte hela familjen, ut på en kvällstur i bilen. Det är supermysigt och så får ni på samma gång köra runt och se på vackra hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar