15 oktober 2014

Latest outfits - favourite?

Mina senaste looks! Tycker att jag mer och mer börjar klä mig helsvart. Har aldrig riktigt varit förtjust i helsvarta looker eftersom de lätt kan bli för tråkiga, men nu tycker jag det är hur snyggt som helst! Så ni kommer nog få se mycket svart en tid framöver. Hoppas det är ok för er som gillar färg! Kanske ni redan luskat ut vilken min favorit outfit är? Jepp, ni gissade rätt! Sista looken för er som inte gissade rätt, hehe.
 
Vilken är din favorit? Alltid lika kul att höra er åsikter om vilka plagg/färger ni tycker jag passar speciellt bra i.

16 kommentarer:

  1. Mina favvo är femte och sjätte bilden:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det, tack för din kommentar Linnéa! :D

      Ps. Fin blogg du har :)

      Radera
  2. Jag tycker om den sista outfiten mest :D Alla är ju iofs fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa jag är faktiskt riktigt nöjd med den outfiten, om jag får säga det själv :) och tack ska du ha finis! :D

      Radera
  3. tycker den 4:de outfiten är klockren ! skulle kunna kopiera den rakt av ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen då tycker jag du ska göra det! Min blogg är till för att inspirera andra, så det är helt tillåtet att kopiera outfiten ;)

      Radera
  4. Jag gillar den mittersta på övre raden, den är så stilren! Diggar även den första för de coola byxorna, du passar bra i dem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du tycker att jag passar i tightsen :) de är verkligen supersköna! Finns på Lindex ;)

      Radera
  5. Den 4e helt klart! Ingen tvekan! :). Du borde fortsätta och ladda upp oftare när du har lazy clothes! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jasså du tycker det? ;) själv tycker jag det är tråkigt att ladda upp på bloggen när jag har myskläder eftersom det inte är så roligt att kolla på. Men roligt att du uppskattar det! Ska försöka bli bättre på att ladda upp mera "myskläder-outfiter". :))

      Radera
  6. Ååh dethär blev svårt! Men 2an är väldigt festfin och grann, 4an är ju bara för härlig men 5an och 6an är nog ändå mina favoriter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa... 6:an gillar jag också :D

      Radera
  7. outfit 4 är jätte fin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket! :D

      Radera
  8. Jag bara ÄLSKAR den tredje outfiten! ♥ (den längst till höger, högst upp) omg, så fiin!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D Det roliga är ju att de outfits man absolut INTE planerar att lägga på bloggen blir mångas favoriter. Denna outfit lag jag bara på mig i all hast eftersom jag menade komma försent till skolan, heh. Men så brukar det ju vara. De outfits man inte "planerar" så blir bäst. :)

      Radera