13 oktober 2014

Lazy monday

En stor del av denna kväll har jag tillbringat framför läxboken. Efter att ha suttit två timmar och glott på min uppsats, som jag suddat ut mening efter mening, kände jag för att hitta på något istället för att jaga upp mig över uppsatsen. Jag bestämde mig för att åka till fammos och faffas för att ta en promenix med Zlatan. Den friska luften behövdes verkligen! Jennifer hängde också med på powerwalken så det var ju nice. Sen när vi kom tillbaks till fammos blev vi bjudna på stooora grisar. Åt tre stycken förra veckan. Upsis! Mitt nya nyttiga liv gick ju inte sådär värst bra...

Nu ska jag tvätta bort sminket. Är egentligen såå trött och skulle inte orka, men att somna med ett rent ansikte är ju nog hundra gånger skönare än att somna med ett smutsigt. Sen ska jag krypa till kois och mysa med katterna. Både Mowgli och Laban ligger i sängen och sover. Så sött! ♥
Det är aldrig fel med grisar och saft efter en promenad med Zlatan.

3 kommentarer:

  1. Diin blogg e riktibraa! Har en fåågo åv de... vem i skola på sjuan åttan å nian tycker du har fiin klädstiil? Liti fjantto frååg ba men sku va kul ti veta! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket snälla du, blir så glad! :D

      Jaa-a du...vilken fråga! ;) Måste riktigt tänka efter nu... På sjuan typ Sara, åttan kanske Ellinor och Nathalie. Sen på nian Nilla och Janina :)

      Radera