6 oktober 2014

Outfit från Turkiet #1

Topp - Thailand // Trekantsbikini - H&M // Shorts - H&M // Solglasögon - Seppälä // Örhängen - Seppälä // Ringar - H&M

Här är en strandoutfit från Turkiet! Det här var andra dagen så jag är en riktigt blekfis. Och om ni tycker att min läppar putar lite för mycket så kan jag säga att jag gör verkligen inte det med flit. Jag hade bränt dom redan första dagen så de var helt lila och bara värkte (måste skaffa mig ett solskyddsläppomada till nästa gång, var kan man hitta det?), därav mina fake opererade läppar. HAHA!

2 kommentarer:

  1. Det finns nog i butiken , en orange läppomada , tror märket är nivea. Finns på samma ställ som vanlig läppomada ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nemen så bra! Tänkte nästan det också. :) Tack så mycket!

      Radera