14 oktober 2014

Pooloutfit från Turkiet #3

Solglasögon - H&M // Bikini - H&M // Strandshorts - H&M
 
Blev visst en pooloutfit med bara H&M plagg. Min bränna behöver vi ju inte äns tala om, ni ser ju själva hur knäppt det ser ut. Detta var andra dagen så jag var väldigt blek. Eller blek och blek... kanske snarare röd. Förresten! Är inte mina solisar coola? Blev överlycklig när jag fann dem på H&Ms barnavdelning för endast 4,95€. Jag har ganska litet huvud så de flesta andra solglasögon jag köper är alltför stora. Men dessa är P.E.R.F.E.K.T.A! Och nej min kropp är inte perfekt, men det har inte någon så whatever om jag visar lite otränad mage. Man kan ju inte förvänta sig annat efter en vecka med all inclusive. Hehe...

2 kommentarer:

  1. älskar glajjorna, och DU är ju hur snygg som helst!!

    myfashionsafari.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj nemen tack så mycket, Matilda! :))

      Radera