4 oktober 2014

Resan genom telefonen

1. Glada tjejer påväg in i flyget. // 2. På flygfältet! Som ni ser är vi väääldigt bleka. // 3. Vår fina utsikt från hotellrumnmet! Till först hade vi fått två rum som var under all kritik, verkligen superdåliga, men sen fick vi byta rum till en svit. Snacka om lyx!! // 4. Selfie med syrran! Detta va första kvällen och jag hade solat med solglasögon på dagen, vilket resulterade i pandaögon. Inte snyggt! // 5. Att dricka drinkar vid poolen va ju bara för härligt! Blev stammis vid baren så bartendern visste alltid vad jag ville ha, hehe... // 6. Min familj ♥ // 7. JAG ÄLSKAR HOTELLFRUKOST!! Verkligen det bästa med att bo på hotell. Varje morgon blev det nutella och plättar så jag känner mig inte riktigt vältränad just nu. Heh. // 8. En dag var det storm. Höga vågor i havet och väldigt mulet väder. Blev sammanlagt fyra strömavbrott under dagen. // 9. Sara & Fia på stranden. // 10. Sara, Fia och jag före middagen. // 11. Andra kvällen hade jag på mig min tajta fodralklänning som jag i somras hade köpt från H&M för endast 5€. Kap! // 12. En selfie blev också tagen under samma kväll. // 13. Min bror blev hela nio år på tisdagen (GRATTIS FILIP!!) och det firade vi med en superstor tårta som hotellet bjöd på redan från morgonen. // 14. Poolhäng! // 15. Såhär fint hade de dukat åt oss när vi firade Filip. // 16. Beundrade utsikten på kvällarna från hotellrummet. // 17. But first, let me take a selfie! Haha typ så var det när denna bild togs. Resten av gänget var ivriga att åka till en Bazaar alldeles intill hotellet men jag stod bara och tog massa selfies så de blev väldigt irriterad på mig. Hehe... // 18. En kvällsoutfit! // 19. Lite selfies innan lunchen blev serverad. ;-) // 20. POOOOLEN! // 21. Körde på sotiga ögon en kväll. Tyckte det blev snyggt till min bruna hy! // 22. En till look därifrån. // 23. Sista kvällen blev det A´ la Carte. Vi körde på stort och tog sexrätters middag. Herregud vad mätt jag var efter! // 24. En sista gång vid poolen. Så sorgligt så man nästan började gråta. // 25. Köpte mini Oreos (som förövrigt är supergoda!) på flygfältet så jag skulle ha något att äta på flyget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar