21 oktober 2014

Saknar värmen...

Man blir ju bara så deprimerad när precis ALLA lägger upp bilder på sitt instagram-konto när de ligger vid poolen eller på stranden och solar. Jag kan ju inte direkt heller säga att jag var sådär jättesnäll av mig som postade runt två bilder per dag från vår Turkiet resa, men i alla fall. Guuud vad irriterande det är att se bilder från varmare breddgrader!! Speciellt när man går ut genom dörren och kölden biter i kinderna. Uschdå... Förut var jag en vinter-människa men jag börjar mer och mer inse att jag inte tål kölden lika mycket som jag tål hettan. Nej men oskojjat, jag hatar detta land på vintern. Sen på sommarn är det väl helt ok. Drömmen är ju att någon gång få jobba utomlands, helst i Turkiet, på ett hotell som receptionist eller åt något resebolag. That would be nice! Några fler som tänker i samma banor som mig?
 
Imorgon tänker jag irritera er ännu mer med att lägga upp MASSA osedda bilder från resan. Bättre sent än aldrig! Hehe...

2 kommentarer:

  1. Inte för att vara petnoga men det står Tureky på bilden hahaha XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 oktober 2014 22:30

      Alltid ska det vara något... -.- haha nää skämtosido! Tack för att du sa till! :D

      Radera