29 oktober 2014

The big bag

Och nu tänker ni "neej har hon nu igen köpt en ny väska?". Men nej, det är inte jag köpt en ny väska den här gången utan den är faktiskt PAPPA som gjort det. Det kunde ni inte tro va!? Han kom hem med väskan härom dagen och sa "Carro nu har du nåå att fota till bloggen!". Så nu har jag väl inget annat val än att lägga upp den här... hehe. Men ful är den ju inte! Riktigt fin beige färg. Storleken syns inte på bild men jag kan säga att den är ENORM. Man skulle kunna ha den när man reser, så stor är den. Om jag skulle använda den skulle det se sjukt ut... Kortisen med den enorma resväskan. Säg åt mig om jag någon gång använder den att det ser sjukt ut. Okej?

Märket som står på väskan är inte väskans märke utan pappas företag. Tänkte det är bra att jag säger det så att ni inte börjar googla märket och tror ni ska komma fram till en webshop med kläder. Hehe...

2 kommentarer:

  1. Oj viken fiiin väska!!! Sån skulle jag vilja ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria30 oktober 2014 20:33

      Jaa fin är den :) Men som jag sa, sjukt stor!

      Radera