18 oktober 2014

Tips på killkläder

 
Det var någon som önskade ett inlägg med snygga killkläder. Så varsågod! Valde att plocka ut kläder från endast H&M eftersom jag gissar att det är väl det ställe där folk handlar mest kläder. Eller har jag helt fel nu? Hursomhelst. Plaggen ovan tycker jag är skitsnygga och väldigt basic. Jag gillar när killar har ganska så basic-klädstil men ändå har det där lilla extra. Som t.ex en snygg halsduk, keps eller glasögon till den annars väldigt enkla outfiten. Om ni förstod hur jag menade? Något jag tycker är extra snyggt är V-ringade t-shirts. Skjortor med chinos är också väldigt snyggt. Addera gärna någon snygg färg till så att outfiten inte blir så tråkig. Det räcker med en mörkblå färg för att det genast ska bli mycket piggare.

Hoppas ni tyckte detta inlägg var inspirerande!

4 kommentarer:

  1. Det är så kul att bara gå omkring i affären och kolla på killlkläder, så snygga ju :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jamen precis ;D

      Radera
  2. Så kul med ett sånthär inlägg, det är sällan det tipsas om killkläder!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du gillade inlägget! Kanske man borde börja tipsa oftare om killkläder då? ;)

      Radera